Onhan tässä kyllä ollut jo muutaman päivän sellainen fiilis, että ”on tulossa kipeäksi”, joten ei tämä tämän aamun olo ollut mikään yllätys… Tuntuu kuin keskellä naamaa olisi nenän asemasta Niagaran putoukset.
Tietysti sitten taas just kun piti saada n+1 asiaa aikaiseksi, ja luonnollisesti viikonloppuna. Brgl! Ja tietysti just tänä viikonloppuna kun olisi ollut sunnuntaina Salibandy joukkueen kanssa treenimatsi suhteellisen kovaa vastustajaa vastaan.
Äääääääh! Miksei vieläkään ole keksitty jotain troppia joka siirtäisi sairastumista vaikkapa vain 2 päivää?


