Oli sitten eilen kotiin tullessani odottamassa ovessa keltainen post-it lappu jossa seisoi tekstinä ”Kissanne pitävät vieläkin meteliä. t. Naapuri”. Hupaisaa sinänsä, että kissoilla on ollut iltaisin porttikielto makuuhuoneeseen, ja olemme itsekin nukkuneet olohuoneen puolella vuodesohvassa. En siis oikein usko, että melu on tullut meiltä ainakaan makuuhuoneesta. Kuinka herkkäuninen sitä voi olla? No, pitää nyt sitten vielä tarkkailla tilannetta.
Veera ja Viiru näyttävät hiljalleen sopeutuneen tilanteeseen, että molemmat kuuluvat perheeseen. En ole muutamaan päivään huomannut mitään sähisemistä tai murisemista vaikka kissat ovat kyllä toisensa kohdanneet pariin otteeseen läheltäkin. Viimein ;-)