Aina yhtä vaikeaa ;-) Sissi ja Viiru ovat sentään veteraaneja tällä alalla, ja silti joskus kynsien leikkaaminen on niin vaikeeta niin vaikeeta.
Kukka pyristeli vastaan kaikkein eniten, eikä Veerakaan päästänyt meitä helpolla… Noh, kyllä siihen pikkuhiljaa totutaan. Kynsien leikkaaminen kuitenkin sisäkissoilla on aivan pakollinen toimenpide.


